середа, 7 листопада 2012 р.

У Хрищенні Бог атакує владу гріха У ВАС!

Боже чудо Хрищення - набагато більша радість, ніж радість повного зцілення від раку. Ці духовні чудесні ліки Хрищення, поєднання з Ісусом - не нове богослов`я. Рання церква раділа щоденно раділа Божими ліками Його цілющого Євангелія. Бог, що проводить обряд Хрищення через пастиря, поєднує це дитя з Христом, тим самим, починає Свою атаку на гріх та диявола всередині немовляти. "Бо коли ми з'єдналися подобою смерти Його, то з'єднаємось і подобою воскресення, знаючи те, що наш давній чоловік розп'ятий із Ним, щоб знищилось тіло гріховне, щоб не бути нам більше рабами гріха, бо хто вмер, той звільнивсь від гріха!" (Рим. 6:5-7).
БОЖА БОРОТЬБА У ВАС ТРИВАЄ! У вашому Хрищенні Бог атакує владу гріха у вас. Однак, як попереджує Лютер, влада гріха, будучи серйозно пораненою, все ще у вас діє. Тому Лютер застерігає аби ви "не недооцінювали гріх, який залишається після Хрищення" (Твори Лютера том 32 с. 251).
Лютер далі пояснює "Я хочу, щоб ви побачили, яка велика сила і вага слів, які він [Св. Павло] використовує, щоб наголосити,... що [той гріх] не тільки існує, не тільки живе, не тільки бажає, не тільки діє, не тільки перебуває в стані війни, але навіть лютує і захоплює в полон".
Потім Лютер має до вас такі запитання: "Я запитую вас, чи це щось незначне? І хто не відчуває, що саме це в ньому відбувається? Хто не відчував постійно лютих думок і нападів гніву та злих бажань - незалежно від того, наскільки він опирається цьому і не хоче цього? ... Цей шалений напад вимагає енергійного опору, і тому Христос зветься "Господом Саваотом" і "Господом, могутнім в бою" [Пс.24:10,8], бо через Його дарці сильні напади не тільки витримуються, але й долаються. Тож ви бачите значущість Божого дару і благодаті, які не дають такому великому злу проклясти благочестивих" (Твори Лютера том 32 с. 251-252).
ЛЮТЕР ПРОДОВЖУЄ ПОЯСНЕННЯ. В іншому місці Лютер пише: "Є багато таких, хто ... думає, що гріха більше немає [після Хрищення], і вони стають неуважними і недбалими в умертвленні своєї грішної природи, це буває навть посеред тих, що ходять до сповіді. З цієї причини, як я сказав вище, порібно правильно розуміти і знати, що наше тіло, поки воно живе тут, за природою своєю - недобре і грішне" (Твори Лютера том 35 с. 32). Тоді ви можете запитати, як дехто: "Навіщо охрищуватися?"
Лютер пояснює: "Ви запитуєте: "Як допомагає мені Хрищення, якщо воно не стирає і не знищує гріх?" ... Це благословенне Таїнство Хрищення допомагає вам, тому що в ньому Бог об`єднується з вами і стає з вами одним цілим у благодатному заповіті втіхи" (Твори Лютера том 35 с. 33).
Лютер ще відповідає на ваше запитання: "З цієї причини ніхто не повинен жахатися, якщо відчуває гріховний потяг або бажання, і не повинен впадати у відчай, навіть якщо згрішить. Натомість людина повинна згадати своє Хрищенняі радісно втішатися тим, що Бог зобов`язався знищити її гріх за неї і не зарахувати [гріх] для осуду, якщо вона не скаже "так" гріхові й не залишиться в гріхові. Крім того, ці дикі думки і схильності, і навіть гріхопадіння, не повинні вважатися причиною для відчаю. Вважайте їх швидше застереженням від Бога про те, що ми повинні пам`ятати наше Хрищення і те, що при цьому промовлялося, і що ми повинні покладатися на Боже милосердя і вправлятися в боротьбі проти гріха, і що ми повинні навіть бажати смерті для того, щоб звільнитися від гріха" (Твори Лютера том 35 с. 35).
ЛЮТЕР ПІДСУМОВУЄ ВАШУ БОРОТЬБУ В ЖИТТІ І ЗАПЕВНЮЄ ВАС ПРО ОСТАТОЧНУ ПЕРЕМОГУ. У своєму Великому Катехізисі, довіднику для християн, на написання, редагування і порівняння з Божим Словом якого Лютер витратив багато років, він пише для вас і всіх християн: "Нарешті, ми мусимо також знати - що Хрищення означає і чому Бог заповідав саме такий зовнішній знак і форму для Таїнства, котрим ми вперше приймаємося в Християнську Церкву.
Бо діло, чи обряд полягає в тому, що ми занурюємося у воду, котра покриває нас [протікає по нас], а потім - знову виймаємося звідти. Ці дві складові частини - занурення у воду і виймання з води - позначають силу і дієвість Хрищення, котре є нічим іншим як вбиванням старого Адама і воскресінням нової людини. Обидва ці процеси повинні відбуватися у нас упродовж нашого життя, так що так що життя справжнього християнина - це не що інше, як щоденне Хрищення, котре одного разу почалося і мусить тривати постійно. Бо усе, що належить старому Адамові, ми змушені неперестаючи очищуватиі відкидати, замінюючи це тим, що належить новій людині."
"Таким чином при розгляді питання про Хрищення кожен християнин знайде багато такого, чому (корисно) повчитися, і що (він зможе) використати протягом усього свого життя. Бо йому багато чого доведеться зробити, аби міцно вірувати у те, що воно обіцяє і несе - перемогу над смертю і дияволом, прощення гріхів, благодать Божу, всього Христа і Духа Святого з Його дарами.
Коротко кажучи, це настільки чудесно, що якби несмілива природа [людини] була б здатна зрозуміти це, вона могла б просто взяти під сумнів, чи може це бути правдою."
"Тому ми повинні ставитися до Хрищення з шаною і робити його корисним для себе, щоб, коли наші гріхи і наше сумління почнуть тиснути нас, ми зміцнювались і утішалися, кажучи: "І все-таки я охрищений. А якщо я охрищений, то мені обіцяно, що я буду спасенний і набуду вічне життя як душею, так і тілом."
"Тому  у нас немає більшої цінності тілесної і духовної [ніж Хрищення], бо воно робить нас святими і спасенними, чого не може вчинити жоден інший спосіб життя і ніяке діло на землі" ("Книга Злагоди", LHF, "Великий Катехізис", ІV Частина, 41-46, 64-66).
З великою радістю святкуйте Боже чудо Хрищеня у вашому житті. Хрищення - не тільки вчення і чудо, воно - Божа сила, щоб подолати владу гріха у вашому житті.

Молитва: Дорогий Господи Ісусе, Дякую за те, що Ти готуєш мене до боротьби з владою гріха, поєднавши мене з Собою (Римлян 6:5). Ти робиш це через Твоє могутнє чудо мого перебування в Тобі, і Тебе - в мені (Івана 15:4). Дай мені можливість радіти щодня цьому вічному зв`язку, який прощає мій гріх, дає мені силу в цьому житті і надію, яка є вічною (1 Петра 1:3). Амінь 

Немає коментарів:

Дописати коментар