неділя, 11 листопада 2012 р.

«Я готовий!»

Американська фармацевтична фірма підготувала привабливу рекламу, щоби продати свої ліки для боротьби з раком. Реклама почалася з ряду людей, які раптом з’являлися на телевфзфйному екрані й говорили: “Я готовий!”
Яку думку сіяв виробник ліків у мозку телеглядачів? Ось таку: хоч рак невиліковний, нові ліки повинні допомогти підкріпити цих людей для боротьби з їхнім раком з силою і рішучістю,  таким чином запобігаючи ранній смерті.

Бог пропонує вам духовні Ліки, щоб боротися з невиліковною владою гріха. Коли ви стикаєтеся з владою гріха, приймання цих духовних Ліків дасть вам можливість сказати: “Я готовий боротися проти диявола та влади гріха.”
Гріх подібний до раку: він не може бути вилікуваний, але його можна стримувати. Замість того, щоб підкорятися владі гріха, найкращий спосіб боротися з гріхом − мати в собі Ісуса і Отця, Які борються з гріхом за нас. Як це відбувається? Ісус говорить, що завжди, ви дотримуєтесь Його Слова [або живете в ньому], Він і Отець приходять, щоб перебувати у вас (Ів. 14:23). Коли ви приймаєте духовні Ліки справжнього тіла і крові Христа у Святому Причасті, Ісус і Небесний Отець приходять, щоб жити у вас. Так як хіміотерапіята інші ліки борються з раком, так і ви можете бути впевненими, що Ісус підкорює, придушує і убиває  духовні клітини  раку. Тому ви також можете сказати: “Я готовий!”.

У ВАШІЙ БОРОТЬБІ ПРОТИ ГРІХА ВИ МОЖЕТЕ СКАЗАТИ: “Я ГОТОВИЙ”
Коли ви роздумуєте над Божим наказом для вас боротися з владою гріха (Бут. 4:7), вам не потрібно почувати себе безпорадним. Натомість, ви можете сказати: "Я готовий. Я отримав Святе Причастя, через яке я перебуваю в Христі, а Він перебуває в мені" (Ів. 15:5).
Припиніть вести безпорадне життя, вважаючи, що ви безсилі перед гріхом. Натомість починайте кожен день, покладаючись на Божу обітницю: “Більший бо Той [Ісус], Хто у вас, аніж той [сатана], хто у світі” (1Ів.4:4).
Наступного разу, коли у вашій громаді пропонується Господня Вечеря, приготована промовлянням слів Ісуса над хлібом і вином (“Це − тіло Моє … Це − крров Моя Нового Заповіту … на відпущення гріхів!” Мт. 26:26-28; Мр. 14:22-24; Лк. 22:19-20: 1Кр. 11: 24-25), ідіть і прийміть тіло і кров Христа з радістю і упевненістю, знаючи, що це підкріпить вас у вашій боротьбі проти гріха.
Після того, як ви в неділю приймете Христа і Його Слово, продовжуйте протягом тижня пожинати плоди Христової присутності у вас, коли читаєте Його живе Слово і розважаєте над ним. “Як у Слові Моїм позостанетеся, тоді справді Моїми учнями будете і пізнаєте правду, а правда вас вільними зробить!” (Ів. 8:31-32).
Для вашої боротьби візміть Божого меча - Його Живе Слово!

ДЛЯ ВАШОЇ БОРОТЬБИ ВІЗЬМІТЬ БОЖОГО МЕЧА − ЙОГО ЖИВЕ СЛОВО!
Бог описує вашу боротьбу проти раку гріха, кажучи вам: "Візміть ... меча духовного, який є Словл Боже" (Єфесян 6:17). Щоразу, коли споживаєте Господню Вечерю, Бог дає вам нову силу боротися з гріхом. Тож готуйтеся до вашої боротьби проти раку влади гріха, “ПІДПЕРЕЗАВШИ СТЕГНА СВОГО РОЗУМУ та бувши тверезі, майте досконалу надію на благодать,що приноситься вам у з’явленні Ісуса Христа” (1Петра 1:13).
Нехай Боже Слово підкріпляє вас для боротьби щодня."Міцні ви", бо ваші гріхи прощені і "Слово Боже у вас пробуває, і лукавого перемогли ви"(1 Івана 2:14).
Підкріплені та зміцнені Тілом і Кров'ю Ісуса, ви можете сказати разом з Геральдиною і всіма християнами по всьому світові :"Я готовий!"

Молитва. Дорогий Господи Ісусе, , забери увесь страх перед владою гріха з мого серця і душі. Твоє Слово запевняє мене, що Ти, воскреслий Христос, нескінченно  могутніший від диявола (1Ів. 4:4). Пирйнявши Твоє тіло і кров у Твоїй Святій Вечері, я готовий щодня боротися проти влади гріха. Дозволь мені жити щодня з радістю і лягати щоночі зі спокоєм, бо Ти “підпираєш мене” (Пс. 3:5).

Немає коментарів:

Дописати коментар