вівторок, 30 жовтня 2012 р.

Яка причина конфліктів, збентеження, розпачу в нашому житті?

   
     Чи часто ви почуваєте себе знеохоченим і збентеженим щоденними конфліктами у вашому житті? Ви не самотні! Люди по всьому світі перебувають у боротьбі. Багато хто вважає винними за це конфлікти з членами родини або співробітниками.
   Члени родини і друзі дійсно можуть спричиняти конфлікт у вашому житті. Однак Бог хоче, щоб ви - Його дорога дитина - усвідомили ще одне важливе Його вчення: ви часто збентежені, розчаровані й знеохочені в житті через те, що у вас лютує глибоко вкорінений духовний конфлікт. Бог говорить вам: "Бо тіло бажає противного духові, а дух противного [вашому] тілу, І СУПРТИВНІ ВОНИ  ОДИН ОДНОМУ" (Гал. 5:17)
    Ви можете захотіти висловити своє відчуття розчарування, цитуючи Св. Павла. Чи природно для християнина мати внутрішній конфлікт і духовне збентеження? Так! Навіть після того, як апостол Павло став християнином, він визнавав, що в ньому глибоко вкорінені його щоденні конфлікти: "Бо не роблю я доброго, що хочу, - казав він, - але зле, чого не хочу, це чиню" (Рим. 7:19). Тобто навіть коли ви намагаєтеся, як Павло, робити добре, ви можете часто бути неспроможнимим чинити так, як хотіли. "Знаю бо, що не живе в мені, цебто в тілі моїм, добре; бо бажання лежить у мені, але щоб виконати добре, того не знаходжу" (Рим. 7:18).
    Ваша щоденна боротьба не вкорінена в конфлікті з іншими людьми. Спочатку Бог каже, що ви не маєте "боротьбипроти крови та тіла [проти інших людей], але проти... пднебесних духів злоби" (Еф. 6:12). Ісус застерігав фарисеїв, щоб вони вважали гріхом не тільки видимі дії, але й те, чим гріх є насправді: виплеском зла, що живе в серці кожної людини. ....Влада гріха в вас є смертельним духовним вірусом, через який ваш щоденний конфлікт невиліковний!
    БОГ МАЄ ДОБРУ ЗВІСТКУ ДЛЯ ВАС! Для вас є Добра Звістка: хоча й влада гріха невиліковна, її можна контролювати. Бог дає вам змогу, у Христі, боротися з владою гріха у вас (Гал. 2:20).
    У Хрищенні, Ісус починає у вас переможну боротьбу проти гріха. Важливу роль відіграє Ісусова Свята Вечеря, аби вам допомгти боротися проти диявола і його щоденних нападів, які спричиняють ваше розчарування. У Христі, ви маєте владу над гріхом, вкоріненим так глибоко у вас, що це викликає щоденний конфлікт і розчарування. але Ісус зруйнував владу гріха. Він дає вам можливість щодня боротися проти влади гріха. І Він запевняє вас у остаточній перемозі над гріхом.
 
Молитва:  Дорогий Господи Ісусе, дай, аби Твоє живе Слово скеровувало моє мислення. Як Ти обіцяєш у Рим. 12:2, перетвори мої думки і віднови мій розум, щоб я порбачив, що всі мої конфлікти у житті вкорінені в боротьбі проти зла, яка точиться всередині мене. Зроби, аби я щодня читав Твоє живе Слово і веди мене постійно отримувати Твоє живе Слово у Святій Вечері, яка є Твоїми духовними ліками, щоб боротися зі смертельним вірусом влади гріха. Я молюся з повною впевненістю в Ім`я Ісуса. Амнь.

Джерело: Добра Звістка №29 "Влада гріха"

Немає коментарів:

Дописати коментар